Keyforce Sync & Quote sikrer dig nem og sikker 2-vejs synkronisering mellem SuperOffice og Navision, Ax, Visma mv.
Sådan virker det
Keyforce ERP Synkronisering sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online altid stemmer med dem i dit regnskabssystem.
- Valgfri 2-vejs synkronisering mellem SuperOffice Online og dit regnskabssystem
- Se debitor detaljer samt faktura- og ordrelinjer direkte i SuperOffice faneblad
- Overfør nye kunder fra SuperOffice til regnskabssystemet med ét klik
- Bliv i SuperOffice - undgå at dine sælgere arbejder i regnskabssystemet
Keyforce ERP Synkronisering gør alle de vigtige kundeoplysninger, fakturaoplysninger, omsætningstal mv. tilgængelige direkte i SuperOffice
Dermed sikrere I at jeres SuperOffice brugere ikke skal bruge tid på at slå data op i regnskabssystemet.
Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbejdsoplevelse for jeres sælgere, kundeservice og alle andre brugere med kunde kontakt.
Lav tilbud og ordre i SuperOffice
Keyforce Quote Integration gør det muligt for dine SuperOffice brugere, at oprette tilbud med de rette varer, priser mv. fra regnskabssystemet, direkte i SuperOffice.
Når tilbudet bliver til en ordre, sender vi automatisk ordren til bogføring i regnskabssystemet.
- Alle vare- og prislister tilgængelige fra jeres regnskabssystem tilgængeligt i SuperOffice Quote
- Når et tilbud bliver til en ordre, bogføres det direkte i regnskabssystemet, uden at I skal indtaste dobbelt.
Vores integration er bygget op om SuperOffice Quote, så du har alle de sædvanlige funktioner tilgængelige som du plejer.
Integrationen sætter blot "strøm" til SuperOffice Quote, så varer, priser mv. er taget fra regnskabssystemet, og ikke mindst så du slipper for at oprette ordren i regnskabssystemet manuelt igen.
Indlysende fordele
Vores integration skaber værdi fra start og sikrer jeres SuperOffice brugere en mere effektiv og bedre arbejdsoplevelse.
- Bliv i SuperOffice, slip for at åbne regnskabssystemet
- Spar tid, få hurtigere adgang til kundeoplysninger
- Bedre kundeservice, svar hurtigt på spørgsmål til kundernes fakturarer
- Find kundeoplysningerne selv, undgå at spørge regnskabsafdelingen
- Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at stamdata og tilbud/ordre er ens i begge systemer
- Få større kundeindsigt meget nemmere
- Undgå dobbeltindtastninger, opret kunder og tilbud i SuperOffice og overfør til regnskabssystemet med et enkelt klik
- Indtast ordren selv i SuperOffice, undgå at spørge regnskabsafdelingen
ERP Quote integration
Opret dine Tilbud og Ordre i SuperOffice og opnå nøjagtig pipeline og rapportering.
Ved at registrere alle Tilbud (Quotes) og Salg i SuperOffice, fjerner du nogle arbejdsgange i dit regnskabssystem, og får helt automatisk en mere nøjagtig og præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice.
Ved hjælp af vores integration til SuperOffice Quote, kan du nemt vælge mellem dine produkter og priser fra dit regnskabssystem når du opretter nye tilbud i SuperOffice.
Og når tilbuddet bliver accepteret kan du nemt overføre det tilbage til regnskabssystemet som en salgsordre.
Undgå flaskehalse, få mere præcise tal i SuperOffice og spar en masse tid.
Glade kunder der bruger vores apps
Giv os et kald!
Besøg keyforce.dk for mere information eller ring til os på tlf.: 70 20 19 78