Leadenhancer til SuperOffice gør det nemt, at arbejde med dine leads fra dit eget website
Sådan virker det
Leadenhancer App til SuperOffice giver dig et lynhurtigt overblik over emner og kunders besøgs-adfærd på dit website - alt sammen uden af forlade SuperOffice.
Vores app giver dig mulighed for nemt at udvælge besøgende virksomheder fra dit website, og få dem indlæst i SuperOffice.
Overskueligt Leadenhancer dashboard bygget ind i SuperOffice, giver et suverænt overblik
Listen over alle besøgende giver dig mulighed for at udvælge og indlæse dem som leads til SuperOffice
Indlæs leads fra Leadenhancer til et Udvalg og tildel dem til de relevante sælger.
Med Leadenhancer App til SuperOffice starter sælgernes dag ofte med et hurtigt overblik i Leadenhancer dashboard
Skaber værdi med det samme
Leadenhancer til SuperOffice gør leads fra dit website tilgængelige i SuperOffice.
Som sælger får du pludselig værdifuld indsigt i emner og kunder, og det hele tilbydes meget operationelt og intuitivt i SuperOffice.
- Få et hurtigt overblik i Leadenhancer dashboard. Følg udvikling af aktivitetesniveau på dit site, se kilder samt Top 10 lister over besøgende
- Nye leads ved minimal indsats. Som sælger får du ganske enkelt relevante nye leads lagt direkte ind i SuperOffice, klar til bearbejdning
- Ved at kunne se hvilke undersider på sitet dine kunder og emner kigger på, får du en fordel i en efterfølgende salgssituation
- Opdag sovende kunder der pludselig viser interesse for produkter på dit website
Har du spørgsmål til Leadenhancer til SuperOffice så kontakt os endelig på telefon: 70 20 19 78
Operationelt i SuperOffice
Opret opfølgningsaktiviteter i sælgernes kalender, direkte fra Leadenhancer App'en
Se besøgshistorik fra dit website på hvert kontaktkort i SuperOffice i et ekstra webpanel
Gem enkelt besøg som aktiviteter i SuperOffice til efterfølgende statistik og segmentering
Leadenhancer App bringer unik viden om dine emner og kunder, ind i din virksomheds centrale salgs- og marketingværktøj, nemlig SuperOffice.
Giv dine sælgere værdifuld indsigt om hver af deres emner og kunder, med en minimal indsats.
Med Leadenhancer App til SuperOffice starter sælgernes dag ofte med et hurtigt overblik i Leadenhancer dashboard.
Glade kunder
Kom hurtigt og nemt i gang
Leadenhancer til SuperOffice er en standard app, der nemt kan installeres fra SuperOffice App Store.
Uanset om du bruger SuperOffice CRM Online eller SuperOffice On-premise (ver. 8+) kan du få Leadenhancer integreret med SuperOffice.
Du vil blive kontaktet personligt umiddelbart efter, når app'en er klar til brug.
Vi høres ved!
Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk