Concorde XAL-integration med SuperOffice
Fragmentering af kundedata og manglende indsigt.
En stor udfordring i dagligdagen for mange virksomheder er fragmentering af kundedata, altså at oplysninger om kunder ligger i flere forskellige systemer.
Det er ikke unormalt at sælgere, servicemedarbejdere og marketingfolk i løbet af dagen skal slå op i 3-4 forskellige systemer for at få det fulde overblik over deres kunder.
Hertil kommer besværet med at oprette og opdatere kundedata i flere systemer og den tilhørende usikkerhed i forhold til datakvaliteten på tværs af dem.
Som sælger eller kundeansvarlig er det afgørende at kunne stole på de oplysninger, der findes i CRM-systemet. Samtidig ønskes mest mulig relevant kundedata tilgængelig for at gøre det nemt at servicere hurtigt og følge kundernes købsbehov.
Hvordan får jeg integreret regnskabssystemet med SuperOffice?
Uanset om dit regnskabssystem hedder Uniconta, Concorde XAL, C5, Navision / BC, SAP, Visma, Inventio, e·conomic eller andet, så kan vi hjælpe.
Med en kombination af vores standardintegrationer til SuperOffice CRM og 20 års erfaring med ERP-integrationer, sikrer vi, at jeres behov ikke bare bliver løst, men også bliver udfordret og optimeret til jeres daglige arbejdsgange.
Vores integrationer er standard-apps. I skal derfor ikke bekymre jer om store udviklingsprojekter, der trækker ud. Af samme grund er integrationen bæredygtig og fremtidssikret.