3x34 havde brug for at få samlet alle informationer om vores kunder et sted, og derved skabe et overblik over kundernes aktiviteter og omsætning, og derved give kunderne den bedste service.

Vivi Berndtson, Salgschef hos 3x34 Transport

Concorde XAL-integration med SuperOffice

Fragmentering af kundedata og manglende indsigt.

En stor udfordring i dagligdagen for mange virksomheder er fragmentering af kundedata, altså at oplysninger om kunder ligger i flere forskellige systemer.

Det er ikke unormalt at sælgere, servicemedarbejdere og marketingfolk i løbet af dagen skal slå op i 3-4 forskellige systemer for at få det fulde overblik over deres kunder.

Hertil kommer besværet med at oprette og opdatere kundedata i flere systemer og den tilhørende usikkerhed i forhold til datakvaliteten på tværs af dem.

Som sælger eller kundeansvarlig er det afgørende at kunne stole på de oplysninger, der findes i CRM-systemet. Samtidig ønskes mest mulig relevant kundedata tilgængelig for at gøre det nemt at servicere hurtigt og følge kundernes købsbehov.

Købshistorik og nøgletal gemt væk i regnskabssystemet

I forhold til kundeoplysninger er CRM og ERP-systemerne typisk de to vigtigste systemer i virksomheden. Der er ofte en fællesmængde af stamdata, som naturligvis bør være synkroniseret.

Derudover indeholder ERP-systemet værdifulde data om kunders købshistorik, faktureringsdetaljer, balance, med mere. Disse data er uhyre interessante for især sælgere, der arbejder i CRM-systemet. Et korrekt integreret ERP-system giver en direkte effekt på mersalgsomsætningen.

Og dette var præcis, hvad sælgerne hos 3x34 Transport var ude efter.

Med to kundesystemer, der ikke var automatisk synkroniserede, havde vi store problemer med kundestamdata, der ikke stemte overens systemerne imellem. Det var tidskrævende og besværligt at få overblik over kunderne.

Vivi Berndtson, Salgschef hos 3x34 Transport

Højere kundeindsigt har betydet mere omsætning

Hos 3 x 34 Transport har integrationen mellem Concorde XAL og SuperOffice CRM skabt stor værdi fra allerførste dag.

Vi har nu et langt bedre indblik i vores eksisterende og potentielle kunder og kan derfor meget nemmere tilbyde dem de rette produkter. Vores sælgere kan nu nemt finde alle kunderelevante data i SuperOffice, og det gør os meget mere effektive. Salgsrapportering og opfølgning på sælgerne er nu blot et tryk på en knap.

Vivi Berndtson, Salgschef hos 3x34 Transport

3x34 Transport fik implementeret Integration Cloud fra Siteshop, som automatisk opdaterer kundeoplysningerne fra Concorde XAL i SuperOffice CRM. Især har nøgletallene, som læses ind på Mere Siden, skabt stor værdi i forhold til mersalg. Sælgerne kan nu finde alle relevante oplysninger i ét system, nemlig SuperOffice.

Jeg kan kun give Siteshop mine varmeste anbefalinger. Der har været fremragende støtte og vejledning fra deres side i hele processen.

Vivi Berndtson, Salgschef hos 3x34 Transport

Hvordan får jeg integreret regnskabssystemet med SuperOffice?

Uanset om dit regnskabssystem hedder Uniconta, Concorde XAL, C5, Navision / BC, SAP, Visma, Inventio, e·conomic eller andet, så kan vi hjælpe.

Med en kombination af vores standardintegrationer til SuperOffice CRM og 20 års erfaring med ERP-integrationer, sikrer vi, at jeres behov ikke bare bliver løst, men også bliver udfordret og optimeret til jeres daglige arbejdsgange.

Vores integrationer er standard-apps. I skal derfor ikke bekymre jer om store udviklingsprojekter, der trækker ud. Af samme grund er integrationen bæredygtig og fremtidssikret.