Gør vigtige kundeoplysninger fra regnskabssystemet synlige
CRM- og regnskabssystemet er de to vigtigste systemer i din virksomhed, når det drejer sig om kundedata. Stamdata på dine kunder findes i begge systemer, og de bør selvfølgelig være synkroniseret helt automatisk.
Det skaber tillid til begge systemer at data altid automatisk er ens. Da brugerne kun skal slå kundedata op i SuperOffice, bliver tidsbesparelserne store og besværet minimalt.
Desuden indeholder regnskabssystemet altid værdifulde data om kunders købshistorik, faktureringsdetaljer, balance, saldo med mere. Data, der er meget vigtige særligt for sælgere.
Integrationen mellem Uniconta og SuperOffice er dermed ikke blot et spørgsmål om tidsbesparelser og automatiserede dataflows, men også om at løfte kundeindsigten for brugerne af SuperOffice og skabe grundlag for flere salg og højere omsætning.
Hos Nature Impact var det afgørende at få Uniconta og SuperOffice koblet sammen fra start.
Hvordan får jeg integreret regnskabssystemet med SuperOffice?
Uanset om dit regnskabssystem hedder Uniconta, Concorde XAL, C5, Navision / BC, SAP, Visma, Inventio, e·conomic eller andet, så kan vi hjælpe.
Med en kombination af vores standardintegrationer til SuperOffice CRM og 20 års erfaring med ERP-integrationer, sikrer vi, at jeres behov ikke bare bliver løst, men også bliver udfordret og optimeret til jeres daglige arbejdsgange.
Vores integrationer er standard-apps. I skal derfor ikke bekymre jer om store udviklingsprojekter, der trækker ud. Af samme grund er integrationen bæredygtig og fremtidssikret.