Integrationen med Uniconta øger vores salg og generelle udbytte af SuperOffice CRM

Anne Mette Weng, Head of Sales and Marketing hos Nature Impact

Gør vigtige kundeoplysninger fra regnskabssystemet synlige

CRM- og regnskabssystemet er de to vigtigste systemer i din virksomhed, når det drejer sig om kundedata. Stamdata på dine kunder findes i begge systemer, og de bør selvfølgelig være synkroniseret helt automatisk.

Det skaber tillid til begge systemer at data altid automatisk er ens. Da brugerne kun skal slå kundedata op i SuperOffice, bliver tidsbesparelserne store og besværet minimalt.

Desuden indeholder regnskabssystemet altid værdifulde data om kunders købshistorik, faktureringsdetaljer, balance, saldo med mere. Data, der er meget vigtige særligt for sælgere.

Integrationen mellem Uniconta og SuperOffice er dermed ikke blot et spørgsmål om tidsbesparelser og automatiserede dataflows, men også om at løfte kundeindsigten for brugerne af SuperOffice og skabe grundlag for flere salg og højere omsætning.

Hos Nature Impact var det afgørende at få Uniconta og SuperOffice koblet sammen fra start.

Undgå dobbeltindtastning og saml informationer ét sted

Hos Nature Impact oprettes alle nye kunder og tilbud i Uniconta først. For at gøre disse vigtige data synlige og brugbare for sælgerne, var det oplagt at integrere Uniconta med SuperOffice CRM.

©Nature Impact®

Anne Mette Weng

Head of Sales and Marketing hos Nature Impact.

Nu er alle kundeoplysninger fra Uniconta helt automatisk ajourført i SuperOffice. Og vores tilbud og ordrer bliver også lagt over i SuperOffice, så vores pipeline altid er korrekt og vores salgsdialog med kunderne altid er korrekt og velinformeret.

©Nature Impact®

Anne Mette Weng

Head of Sales and Marketing hos Nature Impact.

Med så vigtige kunde- og tilbudsoplysninger liggende i Uniconta, var det absolut essentielt for os at få dem integreret i SuperOffice. Mine sælgere skal ikke spilde deres tid på at lære at slå data op i flere systemer.

Nature Impact fik derfor sat integrationen til Uniconta op samtidig med implementeringen af SuperOffice CRM. Integrationen er helt standardiseret, hvilket gør opsætningen nem, bæredygtig og robust i forhold til vedligeholdelse og eventuel support.

Hvordan får jeg integreret regnskabssystemet med SuperOffice?

Uanset om dit regnskabssystem hedder Uniconta, Concorde XAL, C5, Navision / BC, SAP, Visma, Inventio, e·conomic eller andet, så kan vi hjælpe.

Med en kombination af vores standardintegrationer til SuperOffice CRM og 20 års erfaring med ERP-integrationer, sikrer vi, at jeres behov ikke bare bliver løst, men også bliver udfordret og optimeret til jeres daglige arbejdsgange.

Vores integrationer er standard-apps. I skal derfor ikke bekymre jer om store udviklingsprojekter, der trækker ud. Af samme grund er integrationen bæredygtig og fremtidssikret.