Uniconta integrationen hjælper dig nemt, sikkert og hurtigt med vidensdeling til SuperOffice CRM
Alt samlet på ét sted
Undgå at skift rundt mellem SuperOffice CRM og Uniconta, for at se alle din kundeinformation.
Få nem adgang til din vigtige kundedata, optimér dine daglige arbejdsgange, forøg din kundeindsigt, styrk dine kunderelationer og øg dine chancer for mere salg.
Uniconta integrerer nemt og sikkert dit regnskabsdata ind i SuperOffice CRM.
Ændres nogle kundeoplysninger i dit regnskabssystem, opdateres SuperOffice helt automatisk.
Hold din kundestamdata opdateret og få salgsnøgletal mv. importeret til felter på din MereSide i SuperOffice.
Du kan få Tilbud og Ordrer fra Uniconta importeret og efterfølgende automatisk opdateret som Salg i SuperOffice.
Disse oplysninger bliver integreret
Disse data kan integreres i Uniconta integrationen til SuperOffice CRM:
- Debitor stamdata
- Debitor detaljer
- Kreditor stamdata
- Kreditor detaljer
- Tilbud, Ordre - som Salg i SuperOffice
Kontakt os endelig, så vi kan diskuterer, hvordan vi bedst kan integrere din Uniconta med SuperOffice.
E-mail: info@siteshop.dk
Telefon: 70 20 19 78
Tilbud og Ordrer, som oprettes i Uniconta, kan importeres automatisk til SuperOffice vha. integrationen
Hvis du vil opnå en præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice, bør alle de tilbud og ordre der oprettes i din virksomhed, også findes i SuperOffice som et Salg.
Uniconta integrationen kan nemt sørge for, at netop tilbud og ordrer der oprettes i Uniconta, bliver oprettet automatisk som Salg i SuperOffice.
På denne måde kan du samle alle tilbud og ordre registreringer fra hele virksomheden i SuperOffice og opnå den bedst mulige pipeline- og salgsrapportering.
Vi høres ved!
Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk