Med Market Data Denmark får du tilføjet en masse nye funktioner til SuperOffice CRM, der hver dag skaber værdi og sparer dig for meget tid
CASE STORY:
Datakvalitet i CRM giver stor værdi hos Jobindex
Se Market Data Denmark i SuperOffice CRM
Brugervenligt integreret i SuperOffice
Når du er vandt til at arbejde i SuperOffice CRM så er Market Data Denmark app'en rigtig nem at komme i gang med.
Vi har designet app'en til at indgå naturligt i dine arbejdsgange i SuperOffice, så du kan få endnu mere ud af dine Udvalg, MereSide felter, Dashboards mv.
Se selv i videoen til højre.
En super god datakvalitet
Med Market Data Denmark til SuperOffice får du adgang til de nyeste oplysninger på alle danske virksomheder, og du kan derfor nemt holde alle dine kontaktoplysninger up to date. Din datakvalitet bliver ganske enkelt bedre, når du får data integreret direkte ind i dit CRM-system.
Du undgår samtidig at ringe til forældede telefonnumre eller tage ud til adresser, hvor dine kunder ikke længere bor.
Spild ikke tid på dubletter
Du får adgang til en indbygget dubletcheck funktion, som hjælper dig med at fange eventuelle dubletter, inden du overfører virksomheder fra Market Data Denmark til SuperOffice.
Pas på reklamebeskyttelse
Med Market Data Denmark til SuperOffice får du altid identificeret reklamebeskyttede virksomheder, så du kan sortere dem fra, når du arbejder med markedsudvalg.
På den måde kommer du ikke fejlagtigt til at kontakte virksomheder, som har frabedt sig markedsføring
Find nemt nye kunder
Du finder nemt nye kundeemner, som er særligt interessante for dig i Dun & Bradstreets online database. Du kan på ingen tid importere emnerne til SuperOffice CRM, så du har alle informationer samlet et sted. Det kræver kun ganske få klik at søge, udvælge og overføre de virksomheder, du vil arbejde videre med i SuperOffice.
Med data samlet ét sted sparer du tid på manuelle markedsundersøgelser og langsommeligt tastearbejde.
Kundetilpassede kampagner
Når du skal lave kampagner, finder du let den relevante målgruppe direkte i SuperOffice. Ud fra en segmentering af fx branche, antal ansatte, geografi, finder du frem til de ønskede emner - og du overfører dem nemt til et Udvalg i SuperOffice. D&Bs løsning hjælper dig desuden med at spotte de emner, der allerede findes i SuperOffice, så du aktivt kan vælge om du stadig vil arbejde videre med dem.
Arbejd smart med segmentering og målgruppevalg til dine kampagner og ram dine kunder med tilpassede budskaber.
Få det fulde kundeoverblik
Samspillet mellem Market Data Denmark og SuperOffice ses især, når du i din dagligdag begynder at bruge al den værdifulde information Market Data Denmark tilbyder, og som du har tilfængelig direkte i dit CRM-system.
Alt hvad du har brug for at vide om dine kunder og emner, har du lige ved hånden. Fx kan du på alle virksomheder se deres økonomiske nøgletal, firmadetaljer, kontaktpersoner og oplysninger om relaterede virksomheder til rådighed.
Du kan desuden nærlæse alle dine kunders årsregnskaber i PDF - du kan se de seneste 5 års regnskaber.
Alt dette kan du tilgå med ét klik på fanebladet D&B Info, når du har det ønskede firma fremme i SuperOffice.
Glade kunder der bruger Market Data Denmark til SuperOffice
Kom godt i gang
Det er nemt at komme i gang med Market Data Denmark til din SuperOffice.
Kontakt blot D&B Danmark (+45 70 22 04 10) for at få en aftale omkring app'en til SuperOffice.
Vi anbefaler at du får lavet en datavask af dine kundedata i forbindelse med opsætning af app'en.
Findes på App Store
Uanset om du bruger SuperOffice CRM Online eller SuperOffice On-premise (ver. 8.5+, 9+) kan du bruge Market Data Denmark.
Du skal blot gå ind på SuperOffice App Store -> finde Market Data Denmark og klikke på "Install" og gå registrerings processen igennem.
Du vil blive kontaktet personligt umiddelbart efter, når app'en er klar til brug.
Vi høres ved!
Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk