Få en datakvalitet i topklasse

Integrér opdateret virksomhedsdata direkte ind i SuperOffice CRM

Dine kunder og leverandører ændrer sig hele tiden, og derfor kan det kan være en udfordring at holde styr på data.

Men med Bisnode Markedsdata har du hele tiden de nyeste oplysninger om alle danske virksomheder direkte i dit SuperOffice CRM - og det skaber værdi på tværs af alle afdelinger i virksomheden.

Bisnode_logo
SuperOffice_Logo_Green-01

Med Bisnode Markedsdata får du tilføjet en masse nye funktioner til SuperOffice CRM, der hver dag skaber værdi og sparer dig for meget tid

Brugervenligt integreret i SuperOffice

Når du er vandt til at arbejde i SuperOffice CRM så er Bisnode Markedsdata app'en rigtig nem at komme i gang med.

Vi har designet app'en til at indgå naturligt i dine arbejdsgange i SuperOffice, så du kan få endnu mere ud af dine Udvalg, MereSide felter, Dashboards mv.

Se selv i videoen til højre.

En super god datakvalitet

Med Bisnode Markedsdata til SuperOffice får du adgang til de nyeste oplysninger på alle danske virksomheder, og du kan derfor nemt holde alle dine kontaktoplysninger up to date. Din datakvalitet bliver ganske enkelt bedre, når du får data integreret direkte ind i dit CRM-system.

Du undgår samtidig at ringe til forældede telefonnumre eller tage ud til adresser, hvor dine kunder ikke længere bor.

Spild ikke tid på dubletter

Du får adgang til en indbygget dubletcheckfunktion, som hjælper dig med at fange eventuelle dubletter, inden du overfører virksomheder fra Bisnode Markedsdata til SuperOffice.

Pas på reklamebeskyttelse

Med Bisnode Markedsdata til SuperOffice får du altid identificeret reklamebeskyttede virksomheder, så du kan sortere dem fra, når du arbejder med markedsudvalg.

På den måde kommer du ikke fejlagtigt til at kontakte virksomheder, som har frabedt sig markedsføring

Find nemt nye kunder

Du finder nemt nye kundeemner, som er særligt interessante for dig i Bisnodes online database. Du kan på ingen tid importere emnerne til SuperOffice CRM, så du har alle informationer samlet et sted. Det kræver kun ganske få klik at søge, udvælge og overføre de virksomheder, du vil arbejde videre med i SuperOffice.

Med data samlet ét sted sparer du tid på manuelle markedsundersøgelser og langsommeligt tastearbejde.

Kundetilpassede kampagner

Når du skal lave kampagner, finder du let den relevante målgruppe direkte i SuperOffice. Ud fra en segmentering af fx branche, antal ansatte, geografi, finder du frem til de ønskede emner - og du overfører dem nemt til et Udvalg i SuperOffice. Bisnodes løsning hjælper dig desuden med at spotte de emner, der allerede findes i SuperOffice, så du aktivt kan vælge om du stadig vil arbejde videre med dem.

Arbejd smart med segmentering og målgruppevalg til dine kampagner og ram dine kunder med tilpassede budskaber.

Få det fulde kundeoverblik

Samspillet mellem Bisnode Markedsdata og SuperOffice ses især, når du i din dagligdag begynder at bruge al den værdifulde information Bisnode Markedsdata tilbyder, og som du har tilfængelig direkte i dit CRM-system.

Alt hvad du har brug for at vide om dine kunder og emner, har du lige ved hånden. Fx kan du på alle virksomheder se deres økonomiske nøgletal, firmadetaljer, kontaktpersoner og oplysninger om relaterede virksomheder til rådighed.

Du kan desuden nærlæse alle dine kunders årsregnskaber i PDF - du kan se de seneste 5 års regnskaber.

Alt dette kan du tilgå med ét klik på fanebladet Bisnode Info, når du har det ønskede firma fremme i SuperOffice.

Glade kunder der bruger Bisnode Markedsdata til SuperOffice

Kom godt i gang

Det er nemt at komme i gang med Bisnode Markedsdata til din SuperOffice.

Kontakt blot Bisnode Danmark (+45 70 22 04 10) for at få en aftale omkring app'en til SuperOffice.

Vi anbefaler at du får lavet en datavask af dine kundedata i forbindelse med opsætning af app'en.

Findes på App Store

Uanset om du bruger SuperOffice CRM Online eller SuperOffice On-premise (ver. 8+, 9+) kan du bruge Bisnode Markedsdata.

Du skal blot gå ind på SuperOffice App Store -> finde Bisnode Markedsdata og klikke på "Install" og gå registrerings processen igennem.

Du vil blive kontaktet personligt umiddelbart efter, når app'en er klar til brug.

Vi høres ved!
Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk

Kontakt os