Nem og intuitiv integration mellem e·conomic og SuperOffice CRM

Forbind e·conomic med SuperOffice og slip af med tidsspild og dobbeltindtastninger

  • Automatisk 2-vejs synkronisering mellem de to vigtigste systemer i din virksomhed
  • Ordre- og fakturahistorik fra e·conomic direkte i din SuperOffice
  • Opret tilbud i SuperOffice og overfør dem nemt til e·conomic, når de skal faktureres

De 2 vigtigste systemer i din virksomhed koblet sammen, øger kundeindsigt og effektivitet.

economic
SuperOffice_Logo_Green-01

Simpel og effektiv integration af dine kunde- og fakturaoplysninger. Opret tilbud i SuperOffice og send dem til fakturering i e·conomic

Ser her hvor nemt det er

e·conomic Sync og Quote er tæt integreret i SuperOffice interfacet og er nemt at komme i gang med.

Arbejdsgangene er logiske og tidsbesparende og man føler hurtigt at de to systemer flyder sammen.

Undgå dobbelt tastearbejde og stol trygt på de oplysninger der står i begge systemer.

Se selv videoen til højre.

youtube-video-thumbnail
Se faktura oplysninger fra e·conomic direkte i SuperOffice

Eksempel på e·conomic Sync

Billeder til venstre viser hvordan vores integration mellem e·conomic og SuperOffice placerer sig organisk ind i SuperOffice interfacet.

Vores integration sikrer at dine kundedata altid er synkroniseret mellem SuperOffice og e·conomic.

Spar en masse tid og besvær - få adgang til ordre og fakturaoplysninger på dine kunder, helt uden at forlade SuperOffice.

e·conomic Quote

Opret dine Tilbud og Ordre i SuperOffice og opnå nøjagtig pipeline og rapportering

Ved at registrere alle Tilbud (Quotes) og Salg i SuperOffice, fjerner du nogle arbejdsgange i e·conomic, og får helt automatisk en mere nøjagtig og præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice.

Ved hjælp af vores integration mellem SuperOffice Quote og e·conomic, kan du nemt vælge mellem dine produkter og priser fra e·conomic, når du opretter nye tilbud i SuperOffice.

Og når tilbudet bliver accepteret kan du nemt overføre tilbudet tilbage til e·conomic, som en ordre eller faktura.
Undgå flaskehalse, få mere præcise tal i SuperOffice og spar en masse tid.

Med e·conomic Quote bliver det legende let at lave tilbud i SuperOffice, ved nemt at vælge dine produkter fra e·conomic.

Glade kunder der bruger vores e·conomic integration

Altid automatisk opdateret

e-conomic til SuperOffice Online sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online altid stemmer med dem i e·conomic.

Med et simpelt og fleksibelt online regnskabssystem som e·conomic er det tilsvarende simple og fleksible online CRM system SuperOffice et fantastisk match.

Slået sammen vha. en effektiv og organisk integration optimeres dine arbejdsgange i både dit regnskabs- og CRM system.

Spar tid og få nem adgang til debitorinformation uden at forlade SuperOffice.

Udnyt de effektive salgs- og marketingværktøjer i SuperOffice til at ramme de rigtige kundesegmenter med den rigtige kampagne, baseret på opdatere kundeoplysninger fra dit e·conomic.

Flyt processen ved tilbuds- og ordreregistrering ind i SuperOffice, med vores integration mellem SuperOffice Quote og e·conomic. Priser og produkter læser den direkte fra dit e·conomic varekatalog.

Effektivt og simpel integration

Vores integration inkluderer følgende funktioner:

  • Overfør nye kunder og kreditorer fra SuperOffice til e·conomic
  • Automatisk 2-vejs synkronisering
  • Bestem nemt hvilke felter der skal udveksles
  • Se kunders Balance, Kreditmax, betalingsbetingelser osv. fra
    e·conomic i ERP fanen på dit SuperOffice kontaktkort
  • Se fakturaer, Ordre, Tilbud og Åbne poster fra e·conomic direkte i e·conomic info fanen på dit SuperOffice kontaktkort
  • Quote integration gør det muligt at oprette tilbud/ordre fra SuperOffice og få dem bogført i e·conomic.
  • Vedligehold kun et varekatalog. Produkter og priser trækkes direkte fra e-conomic.
  • Vælg om accepterede tilbud skal føres tilbage til e·conomic som ordre eller faktura

Indlysende fordele

Vores integration skaber værdi fra start og sikrer jeres SuperOffice brugere en mere effektiv og bedre arbejdsoplevelse.

  • Bliv i SuperOffice, slip for at åbne regnskabssystemet
  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeoplysninger
  • Bedre kundeservice, svar hurtigt på spørgsmål til kundernes fakturarer
  • Find kundeoplysningerne selv, undgå at spørge regnskabsafdelingen
  • Bedre datakvalitet, integrationen sikrer at stamdata er ens i begge systemer
  • Få større kundeindsigt meget nemmere
  • Undgå dobbeltindtastninger, opret kunder i SuperOffice og overfør til regnskabssystemet med et enkelt klik

Har du spørgsmål til e-conomic til SuperOffice?

Ring: 70 20 19 78 eller skriv til sales@siteshop.dk

Vi høres ved!
Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk

Kontakt os