Uniconta integreret med SuperOffice CRM

Få automatisk delt kundeoplysninger fra Uniconta over i SuperOffice CRM, og få effektiviseret informationen til sælgere og ledere, så der spares tid på indtastning og interne forespørgsler.

  • Få synkroniseret dine kundedata fra Uniconta til SuperOffice CRM
  • Integrationen holder styr på dine kreditorer og debitorer
  • Flyt salg og tilbud fra Uniconta over i SuperOffice CRM
  • Hold styr på din pipeline
  • Sælgerne slipper for at arbejde i to systemer

På denne måde kan du se, og arbejde med, alle dine kunderelaterede oplysninger, i kun ét system.

Image
Image

Uniconta integrationen hjælper dig nemt,
sikkert og hurtigt med vidensdeling til SuperOffice CRM

Alt samlet på ét sted
Undgå at skift rundt mellem SuperOffice CRM og Uniconta, for at se alle din kundeinformation.

Få nem adgang til din vigtige kundedata, optimér dine daglige arbejdsgange, forøg din kundeindsigt, styrk dine kunderelationer og øg dine chancer for mere salg.

Uniconta integrerer nemt og sikkert dit regnskabsdata ind i SuperOffice CRM.

Ændres nogle kundeoplysninger i dit regnskabssystem, opdateres SuperOffice helt automatisk.

Hold din kundestamdata opdateret og få salgsnøgletal mv. importeret til felter på din MereSide i SuperOffice.

Du kan få tilbud, ordrer og  fra Uniconta importeret som Salg i SuperOffice.

Disse oplysninger bliver integreret
Her er en liste af regnskabssystemer vores kunder har integreret med SuperOffice med Integration Cloud:

  • Debitor stamdata
  • Debitor detaljer
  • Kreditor stamdata
  • Kreditor detaljer
  • Tilbud, Ordre, Faktura - Salg i SuperOffice 

Kontakt os endelig, så vi kan diskuterer, hvordan vi bedst kan integrere din Uniconta med SuperOffice.

E-mail: info@siteshop.dk
Telefon: 70 20 19 78

Et godt eksempel

  1. Firmastamdata bliver automatisk opdateret fra Uniconta til SuperOffice.

  2. Økonomiske nøgletal opdateres automatisk på kundekortets MereSide.

  3. Tilbud, Ordre og Fakturaer fra Uniconta, kan automatisk blive oprettet som Salg i SuperOffice.
Image
Image

Tilbud, ordre og fakturaer, som oprettes i Uniconta, kan importeres automatisk til SuperOffice vha. integrationen

Bedst mulige pipeline- og salgsrapportering i SuperOffice

Hvis du vil opnå en præcis pipeline og salgsrapportering i SuperOffice, bør alle de tilbud og ordre der oprettes i din virksomhed, også findes i SuperOffice som et Salg.

Uniconta integrationen kan nemt sørge for, at netop  tilbud, ordre og faktura, der laves i Uniconta, bliver oprettet automatisk som Salg i SuperOffice.

På denne måde kan du samle alle tilbud og ordre registreringer fra hele virksomheden i SuperOffice og opnå den bedst mulige pipeline- og salgsrapportering.

Vi høres ved! Ring til os på tlf.: 70 20 19 78
eller skriv til info@siteshop.dk

Kontakt mig

Navn
Please let us know your name.
Firma
Please write a subject for your message.
E-mail
Please let us know your email address.
Telefon
Invalid Input
Hvordan foretrækker du at blive kontaktet af Siteshop?
Invalid Input

Se også vores andre apps

Image

Dine andre forretnings-systemer integreret med SuperOffice

Image

Navision, Ax, Visma mfl. synkroniseret med SuperOffice

Image

e·conomic regnskabsdata synkroniseret med SuperOffice

Image

Bisnode virksomhedsdata automatisk over i SuperOffice

Image

Apsis email automation koblet sammen med SuperOffice

Image

Besøgshistorik fra dit website tilgængeligt i SuperOffice

Image

Udbud og licitationer fra hele Norden automatisk i SuperOffice